PDA

View Full Version : Ah! WTF is the name of that movie?!



adellethegreat
06-07-2008, 05:00 PM
Okay, okay... tryin to remember the name of a movie I used to love watching when I was growing up, and it's driving me crazy! Even if no one else knows the title, I'll at least feel better if someone else remembers it :)

There was an apartment building with assorted whacky characters living in it, and a diner on the bottom floor- and it was scheduled to be demolished. One of the tenants had some flying robot that he built or found or something... and it started fixing things around the building. It didn't talk or anything- it was like a little saucer type flying thingie & it saved the day by fixing the building up... and then at the end there was a girl robot & they had little baby flying robots... lol

Okay, I know this sounds insane & rambling... but god damnit, it was real! As I reread this, I'm seriously reconsidering hitting the "post" button.... but if you've seen this, I know yr sitting at home going "Dude! Yes!". Anybody? Anybody? Bueller?

NukeDOC
06-07-2008, 05:13 PM
batteries not included

SailQwest
06-07-2008, 05:19 PM
Batteries Not Included

deach
06-07-2008, 06:11 PM
I saw a movie like this on a flight to Spain. It was titled "Las Baterķas no Incluyeron".

UkuLeLesReggAe
06-07-2008, 07:11 PM
pākahiko kaore kai roto

or batteries not included, i actually have no clue but thats in maori for you :D - thats probably wrong anyway :S

14twelve
06-07-2008, 10:59 PM
I love that movie!! Yes, it's Batteries Not Included.

Poi Dog
06-08-2008, 05:13 AM
http://www.ping.be/~bliek/batteries.jpg

adellethegreat
06-08-2008, 08:31 AM
Oh my goodness thank you guys all so much! I could freaking kiss every one of you! ;)

Me & my buddy were talking about it last night- and we could remember just about every detail except the title. After searching on IMDB & Yahoo, I said "Don't worry! I know just where to find this out... the ukulele forum." "Huh?" ::strange look:: lol

You guys rule!

deach
06-08-2008, 09:57 AM
... I could freaking kiss every one of you! ;)


me first! me first!!



Me & my buddy were talking about it last night- ........ "Huh?" ::strange look:: lol
...


Your imaginary friend makes strange looks? That's cool.

seeso
06-08-2008, 11:11 AM
me first! me first!!

The line forms behind Deach?

Plainsong
06-08-2008, 11:16 AM
I think the movie's title was "Paristot eivät sisälly" in Finnish.

But I think the English translation of this classic would be "The Batteries they are not included." ;) - I kid, I kid, it directly translates to Batteries not included, I was just being very literal.

Of course, I don't know what the Finnish title actually was. They give completely different movie titles instead of direct translations. For example the Finnish title of "Remains of the Day" is "A Hard Day's Night." - and that stuff catches Finns out as well. I remember the complaints in the newspaper when people got ready for a Christmas afternoon showing of A Hard Days Night, only to see Remains of the Day. I think they've finally stopped or at least curbed doing that.

But at least it ain't dubbed. That's the worst!

adellethegreat
06-08-2008, 12:21 PM
Your imaginary friend makes strange looks? That's cool.

Yes. And he's raising an eyebrow in your direction ;p


The line forms behind Deach?

I would smother you both! <3

Poi Dog
06-08-2008, 01:23 PM
Ahemmm...

any room in that line for an older/sweeter/kinder/RICHER (just kidding - I'm broke LOL) gentleman. ;)

deach
06-08-2008, 02:14 PM
Yes. And he's raising an eyebrow in your direction ;p

Oh good, maybe he can make me a sandwich.

NukeDOC
06-08-2008, 03:46 PM
Oh my goodness thank you guys all so much! I could freaking kiss every one of you! ;)

credit where credit is due. i was the first to reply. step in line behind me while i pucker up. :love:

hahaha

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:C2yHoyjuBAehJM:http://www.idocelebrations.com/images/pics/PuckerUpBaby%21.jpg

deach
06-08-2008, 03:55 PM
credit where credit is due. i was the first to reply. step in line behind me while i pucker up. :love:

hahaha



I still think she'll keys me first.

NukeDOC
06-08-2008, 04:04 PM
I still think she'll keys me first.
be neat deh milkay twaylay?

deach
06-08-2008, 04:09 PM
be neat deh milkay twaylay?

And make D parflays dance, silvimousse is Barkley.

NukeDOC
06-08-2008, 04:12 PM
And make D parflays dance, silvimousse is Barkley.

a man after my own heart. if you were a girl, i would tell you that i ken lee... tu libu dibu douchu.

deach
06-08-2008, 04:13 PM
lmao !

deach
06-08-2008, 04:18 PM
a man after my own heart. if you were a girl, i would tell you that i ken lee... tu libu dibu douchu.

*forgets about adelle
*gets room with NukeDoc

adellethegreat
06-08-2008, 04:24 PM
*forgets about adelle
*gets room with NukeDoc

Well, fine then! Seeso.... still interested? ;)

deach
06-08-2008, 04:26 PM
Well, fine then! Seeso.... still interested? ;)

I was just joking, you can join us.

seeso
06-08-2008, 04:27 PM
I've been doing my lip exercises all day. I'm ready!

deach
06-08-2008, 04:28 PM
I've been doing my lip exercises all day. I'm ready!

LMAO. I saw those exercises on your 5 facts vid.

adellethegreat
06-08-2008, 04:30 PM
Ahemmm...

any room in that line for an older/sweeter/kinder/RICHER (just kidding - I'm broke LOL) gentleman. ;)

Well, regardless of financial status- I appreciate you not involving yourself with these ::a-hem:: childish posting antics. C'mon ova'!

deach
06-08-2008, 04:31 PM
Well, regardless of financial status- I appreciate you not involving yourself with these ::a-hem:: childish posting antics. C'mon ova'!

What?!?!?!:confused:

*licks eyebrows....

UkuLeLesReggAe
06-08-2008, 04:45 PM
Room for one more?? :D

NukeDOC
06-08-2008, 04:51 PM
Room for one more?? :D

with me and deach or with adelle? :biglaugh:

deach
06-08-2008, 04:53 PM
Room for one more?? :D

sure, someone has to hold the camera.

NukeDOC
06-08-2008, 04:58 PM
sure, someone has to hold the camera.
ok where's the "vomit" emoticon? hahaha

deach
06-08-2008, 04:59 PM
ok Where's The "vomit" Emoticon? Hahaha

Lmao !

adellethegreat
06-09-2008, 01:32 AM
We went from

Okay, okay... tryin to remember the name of a movie I used to love watching when I was growing up
to

sure, someone has to hold the camera.
in 24 hours. lmao

And Deach if you can really do this:

*licks eyebrows....
You're first in line ;)

UkuLeLesReggAe
06-09-2008, 02:34 AM
sure, someone has to hold the camera.

LMAO! hahaha, funny guy :)

wudn't wanna ruin the party.

UkuLeLesReggAe
06-09-2008, 02:35 AM
with me and deach or with adelle? :biglaugh:

hahaha what ever the sun tells me :uhoh:

alden
06-09-2008, 05:32 PM
you guys are hillarious. i like the "keys me" reference. :rofl:

Aldrine Guerrero
06-11-2008, 10:09 AM
sure, someone has to hold the camera.

Shotgun camera

UkuLeLesReggAe
06-11-2008, 08:26 PM
Shotgun camera

ooohh... hahaha i now am no more use.