PDA

View Full Version : The Hawaii Chair



tripl3thr33
01-31-2008, 12:53 PM
http://www.youtube.com/watch?v=E9_amg-Aos4&feature=related

very....... interesting?

Kateri
01-31-2008, 01:13 PM
That's pretty ridiculous but it looks kinda fun...lol

ChiyoDad
01-31-2008, 01:23 PM
Hawaii Chair probably sounded better than Tush Twister or Rump Roundabout.

Fred Miu
01-31-2008, 01:34 PM
are they actually serious with this? lol

ChiyoDad
01-31-2008, 01:38 PM
are they actually serious with this? lol
As long as there are people who buy it, there will be people who sell it.

Fred Miu
01-31-2008, 01:58 PM
i think its the funniest thing made so far haha

UKESTAR
01-31-2008, 01:59 PM
Uhh..........................

ChiyoDad
01-31-2008, 02:25 PM
i think its the funniest thing made so far haha

Oh, there're more. (http://www.gushmagazine.com/category/Bizarre) :D

http://www.gushmagazine.com/gushmag/plugins/phpThumb/phpThumb.php?src=http://www.gushmagazine.com/images/uploads/GaCMain1.jpg&w=260&h=200&q=50
This one should've been marketed extensively in Silicon Valley. A recumbent bike built into your computer desk.

kyle
01-31-2008, 02:48 PM
im pretty sure you cant get any work done with that thing spinning and making you look ridiculous sitting at a desk..

UKESTAR
01-31-2008, 02:51 PM
Oh, there're more. (http://www.gushmagazine.com/category/Bizarre) :D

http://www.gushmagazine.com/gushmag/plugins/phpThumb/phpThumb.php?src=http://www.gushmagazine.com/images/uploads/GaCMain1.jpg&w=260&h=200&q=50
This one should've been marketed extensively in Silicon Valley. A recumbent bike built into your computer desk.


That's really funny... I want to see an SNL spoof on the Hawaii Chair....some lady at work knocking offeverything on her desk as she tries to use the Hawaii chair..laptop goes flying with everything..hahha

tripl3thr33
01-31-2008, 05:20 PM
Oh, there're more. (http://www.gushmagazine.com/category/Bizarre) :D

http://www.gushmagazine.com/gushmag/plugins/phpThumb/phpThumb.php?src=http://www.gushmagazine.com/images/uploads/GaCMain1.jpg&w=260&h=200&q=50
This one should've been marketed extensively in Silicon Valley. A recumbent bike built into your computer desk.

haha i remember seeing that somewhere..... i guess that is.... beneficial lol

ChiyoDad
01-31-2008, 06:14 PM
http://www.gushmagazine.com/gushmag/plugins/phpThumb/phpThumb.php?src=http://www.gushmagazine.com/images/uploads/scarf-computer.jpg&w=260&h=200&q=50
How about this privacy scarf for your monitor? Talk about tunnel vision!


http://gizmodo.com/assets/resources/2006/06/usbfanshirt.jpg
Or this USB-powered air-conditioned shirt?

Weezy
01-31-2008, 07:06 PM
This website decided to have a contest to see what the dumbest skymall item of all time was. there are some pretty ridiculous things in here. http://www.pandasmash.com/skymall.php

rayan
01-31-2008, 07:40 PM
This website decided to have a contest to see what the dumbest skymall item of all time was. there are some pretty ridiculous things in here. http://www.pandasmash.com/skymall.php

Those things are ridiculous. $500 for a laser comb?? wtf.

http://images.skymall.com/images/products/LEX/102143168d.jpg

tripl3thr33
01-31-2008, 07:42 PM
Those things are ridiculous. $500 for a laser comb?? wtf.

http://images.skymall.com/images/products/LEX/102143168d.jpg

lol at first i thought it burns your hair instead of cuts it haha. but it promotes hair growth..... or so it says.

Weezy
01-31-2008, 08:11 PM
My personal favorite in skymall is the "Slanket". A blanket with sleeves.

Kateri
01-31-2008, 08:37 PM
http://img.photobucket.com/albums/v62/zenpunk/AU0252.jpg

Boyfriend arm pillow. Yep.

puremarkska
02-01-2008, 12:05 AM
http://www.youtube.com/watch?v=E9_amg-Aos4&feature=related

At 00:37 - "It feels great on my ...?"

OOOOhhh, he said abs.

puremarkska
02-01-2008, 12:11 AM
Also, I still don't see the connection to Hawaii. I hope it comes topped with genuine South American pineapples and Canadian bacon, or else they really can't claim that it's a "Hawaii" chair at all.

Orlando
02-01-2008, 05:03 AM
That chair is frightening. But it would be fun to watch someone try to eat soup while they're in that thing.

tripl3thr33
02-01-2008, 06:32 AM
That chair is frightening. But it would be fun to watch someone try to eat soup while they're in that thing.

haha and watch them spill it all over the place