PDA

View Full Version : make me laugh for a tuner LOL



MGM
10-23-2008, 01:47 PM
free Intelii 500 clip on tuner to the two funniest ukulele related stories or jokes posted within the next two days oor so I need a good belly laugh.....

thejumpingflea
10-23-2008, 02:15 PM
Well I am not sure this is appropriate for UU... Haha here we go!

I work at a summer camp and play the uke every monday night at our "Music Fest". It is just a concert that the staff puts on. I play an original of mine, "Soggy Socks", and it is a song that I wrote for the reason to play fast on stage. Once that adrenaline gets pumping when you are playing for a few hundred people, you can really play fast. :D

So I went on stage, played the song and all was well. The next day I heard that some adult leader is setting a really bad example because of a comment he said. Nobody would mention the comment.

Then at the end of the week my boss told me what that comment was.... IT WAS ABOUT ME! It was about my strumming during my song. Haha I was kind of freaked out until I heard what the comment was.... "Man, I haven't seen a right hand move like that since Baywatch premiered." :music:

NukeDOC
10-23-2008, 02:20 PM
disclaimer: warning! this joke make not be suitable for children under 17. rated PG.

a man and his wife walks into MGM ukulele store and sees a sign next to a beautiful new ukulele. the sign says "make me laugh and you can have this ukulele!" so the man tells his wife to have a seat while he takes mike into the back. when they come out, mike is laughing his brains out uncontrollably. so he gives the man his new ukulele and they leave happy. the wife starts feeling left out and so she wanted an ukulele of her own. so they go back to MGM ukulele store and see another sign next to another beautiful new ukulele. this sign says "make me cry and you can have this ukulele!" the man couldnt resist, so he had his wife take a seat while he took mike to the back room. and when they came back out, mike was crying uncontrollably. he gave them the new ukulele and they left. bewildered, the wife starts to inquire about how her husband was able to get two free ukuleles. the proud man couldnt resist anymore and told her how he did it:

"the first time, i took mike into the back room and i whispered into his ear that i had a bigger wahoo than he did... so he started laughing, and i got the ukulele" said the husband.

"ok, so what about when you had to make him cry???" asked the confused wife.

"oh that? well all i had to do was show it to him!"

just for the record, i already have two IMT500 clip on tuners. so if by chance i win this contest, i would like to deach the tuner to the first person that PM's me that they NEED one. i will relay that info to mike and he will contact you for your shipping information. all i wanted to do was make a joke hahaha.

MGM
10-23-2008, 06:09 PM
lol lol good one....

wearymicrobe
10-23-2008, 06:15 PM
Completely PG

I spent 2-3 hours designing the jig for cutting my bridges, measured everything I thought like six-seven times, sent it out for CNC.

Built the first bridge and popped in on a body I had cutout, glued it down and left it overnight. Came back the next morning and I have cut "five" perfectly spaced string holes on the bridge transfer from the perfectly measured "five" string hole jig.

It now resided in the SD landfill.

Bassukuguy
10-23-2008, 07:13 PM
How many ukulele players does it take to cover a Jason Mraz song ?

-Evidently all of them.

ChamorroDT
10-23-2008, 07:17 PM
How many ukulele players does it take to cover a Jason Mraz song ?

-Evidently all of them.

LMAO! :rofl: genius bro, genius

davoomac
10-23-2008, 07:27 PM
How many ukulele players does it take to cover a Jason Mraz song ?

-Evidently all of them.

Hahaha! awesome.

Boondock
10-23-2008, 08:58 PM
What was the last chord a ukulele playing coal miner played after he fell in a mine shaft?



A flat minor

MGM
10-23-2008, 11:17 PM
okay i showing my age but who is Jason Mraz????? I googled and looked at pictures of him so I still dont get the joke.....hmmm generational gap????

Kaneohe til the end
10-23-2008, 11:19 PM
he did im yours originally

bryan
10-24-2008, 01:06 AM
http://img.photobucket.com/albums/v489/TheSnockertyFriddle/N-Ukes.jpg

HaileISela
10-24-2008, 06:02 AM
omg, the last one was the bomb! literally^^ reminds me of simpsons: "it's nucular - NU-CU-LAR!":rofl::rofl:

Bassukuguy
10-24-2008, 09:07 AM
boo there goes my shot at a tuner... oh well.

deach
10-24-2008, 09:13 AM
boo there goes my shot at a tuner... oh well.

I thought it was awesome. PM your address. I'll get you a tuner.

Bassukuguy
10-24-2008, 09:16 AM
YAY! lol thanks Deach!

*does happy dance*

MGM
10-24-2008, 01:30 PM
nuc doc......you have won a tuner please email me with some address of your deachified winner.....Keep um coming one more chance yet...

Fred Miu
10-24-2008, 01:43 PM
wait i havent done mine yet!!!


MGM "FRED MUI!"

Dino and Fred " its M-I-U" :)

no....darn you arvin!

fxmatador
10-24-2008, 01:57 PM
Question: How many ukulele players does it take to change a lightbulb?

Answer: Five. One to change it and four to discuss how Jake would of done it.

Spanky
10-24-2008, 02:27 PM
Ya, Me too... I will go check GOOGLE...

This is my first post here... Cool Place!!

Peace
Spanky

MGM
10-24-2008, 04:03 PM
no rush there are three more tuners to give away between the two post make me laugh......I am so frustrated at a car rental place PAYLESS RENT A CAR IN SAN BRUNO...who lost my carryon with all my computors cameras credit card machines headphones etc that i need some relief. They are crooks..Its a long story when I have some time I will post and vent ...needless to say they had it lost it and now am giving me the runaround......The only one honest there is the counter girl who called ma and said she had my bag and to go and pick it up ... she must play the uke LOL

Fred Miu
10-25-2008, 12:51 AM
i hate san bruno. i wish you notified me, i could have probably helped you out. i live samewhat close to it.

maybe she should get a free uke from deach and a free tuner from you. aha

Dibblet
10-25-2008, 01:53 AM
A man who's head was shaped like a ukulele and was surrounded by beautiful women walked into a bar and ordered a drink. The barman go him his drink and said "I can't help noticing that your head is shaped like a ukulele. How did it get like that?"

"Well," said the man "that's quite a long story."

"I was walking down on the beach a few weeks ago and I found an old lamp. I took it home to clean it up and while I was cleaning it... Poooof... out comes a Genie! The Genie said 'I will grant you three wishes for liberating me from that lamp. What is your first wish?'"

"I said 'I'd like to have $10,000,000 in my bank account.' 'Done!' said the Genie, so I checked my balance online and there it was - $10,000,000."

"'What is your second wish' said the Genie. 'I'd like to be irrisistable to all beautiful women' I replied. That worked too as you can see."

"I see," said the barman "So what was your third wish?"

"For my third wish" he replied "I said I'd like my head to be shaped like a ukulele."

UkuLeLesReggAe
10-25-2008, 02:57 AM
How many ukulele players does it take to cover a Jason Mraz song ?

-Evidently all of them.

LMFAO!!

aww i have a good one, it didn't happen... but i think its funny. but it too rude :|

MGM
10-25-2008, 02:32 PM
I still dont get the Jason Mraz joke???? somebody draw me a diagram ... paint a picture.. or help me out...lol

UkuLeLesReggAe
10-25-2008, 10:38 PM
ill explain...

*note!*
i am more than likely wrong and dont understand it myself.

actually no i wont make a fool of myself... wait: -

isnt the original joke got to do with a blonde... "how many blondes does it take to change a lightbulb" and the answer is sumthing stupid

as my conclusion

i 4got what i was going to say!!

:P

uke142464
10-26-2008, 04:21 PM
every single ukulele player on youtube, except deach and seeso, has played Im yours which was written by jason mraz, now for my joke (even though I think its closed)
so last year in the school talent show, my friend who was sitting in the crowd told me that when I went up on stage, the girl in front of him said "why is his guitar so small?":D

MGM
10-26-2008, 05:43 PM
okay now i get it and it meakes sense...Thanks for the explaination.....

NukeDOC
10-26-2008, 10:11 PM
ok the winner of the tuner that i will be deaching is....

jtabije!!!

just get in contact with MGM (i dont need to know your address), and he can take care of the rest. congrats!