PDA

View Full Version : "Bling Fo' Yo' Thing" Contest Winners!



anaka
02-16-2009, 11:14 PM
Hey UUers! The winners for the "Bling Fo' Yo' Thing" Contest have been posted!

Bling Fo' Yo' Thing Winners! (http://ukuleleunderground.com/2009/02/17/bling-fo-yo-thing-contest-winner/)

THANKS to everyone who entered - we got some awesome entries! If you entered the contest and want the world to see your bling, feel free to post your entry below!

grappler
02-16-2009, 11:42 PM
congrats to Darryl Obdianela!!!!!

gna have so much fun with it!! woo

SuperSecretBETA
02-16-2009, 11:47 PM
LOL Awesome. Congrats to Darryl!

UkeNinja
02-16-2009, 11:59 PM
Wow, all these winner-congratulation threads... Congrats Darryl! :cheers:

Having to congratulate people all the time (and you all deserve it very much!) makes me feel stupid for not participating...waannnttt.....theee....priiiizzzee e...

The idea of a separate corner to keep track of the ongoing competitions/projects/what-have-you as mentioned somewhere else on the forums does seem like a nice idea.

rayan
02-17-2009, 12:31 AM
Dude, Daryl's entry was sickness and good ole Ukulelesreggae made us LOL IRL with the vacuum cleaner bling.

UkuLeLesReggAe
02-17-2009, 02:04 AM
^ ahah to be honest i thoguht it was guna snap my headstock off, it wsa heavy!!

Congrats Darryl!!! good entry

deach
02-17-2009, 02:08 AM
Congrats Darryl!

and congrats UR! Sweet iz brruuu!

SailQwest
02-17-2009, 02:40 AM
Congrats, Darryl & UR! Very cool entries!

generem
02-17-2009, 04:06 AM
:rotfl::rotfl::rotfl:

Congrats... Spidy and a vac.. Very creative...

khrome
02-17-2009, 08:40 AM
Congrats!! Those made me lol - good job!

russ_buss
02-17-2009, 08:52 AM
congrats Darryl and UkesReggae! very clever bling!:D

Aldrine Guerrero
02-17-2009, 08:58 AM
congrats guys! there was a lot of hillarious entries haha.

aznxtrm2
02-17-2009, 09:12 AM
Thx guys for all the support lol, BTW Im darryl and yeah im at school and i cant look at the video... :( but yeah... YAYAYAYAY I WON LOL. i just checked my email and yeah i actually did win, not just fooling with me LOL didnt believe it for a sec.

katreetrunk
02-17-2009, 09:23 AM
loll so clever with those entries!

HumbleSounds
02-17-2009, 12:47 PM
Spidey! Brilliant! and WTF a vacuum?!!?! :rofl: Congratulations.

UkuLeLesReggAe
02-17-2009, 03:15 PM
i like the graphics in this video. when the streamers fall down

gotrice415510
02-17-2009, 05:53 PM
spidey was brilliant, but a vacuum??? wats special about that?

rayan
02-17-2009, 06:43 PM
spidey was brilliant, but a vacuum??? wats special about that?

Because its random and ginormous and made us laugh.

FLiP..
02-17-2009, 07:26 PM
congrats to Darryl Obdianela!!!!!

gna have so much fun with it!! woo

Congrats to Darryl! haha he's my friend lol always playin' his uke at school Lol.

aznxtrm2
02-18-2009, 09:16 AM
ewwwww stop stalking me LOL and its Mira Mesa, dont be surprised if ppl play the uke. im just one of those people in the crowd. and if your trying to kiss up, your not ganna play with it... LOL jk maybe ill bring it to school.

UkuleleHill
02-18-2009, 09:47 AM
Congrats you guys!