JIKvig
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

• Tentamner hvertfall :p
    Og skole generelt tar tid, men prøver å komme innom oftere igjen :p
    Ehm.. jeg presterte å poste svar i min egen innboks :p....

Jøss, da er jeg enda mer imponert. he he. Jeg har bre spilt et par måneder selv også, men føler at det finnes mye rom for forbedring. Det er sikkert lurt å legge ut innimellom for å se progresjonen selv, ja Man glemmer forhåpentligvis hvor knotete det var i begynnelsen. Jeg var ute for å få tak i en bedre mic i dag, men hadde bare råd til en billig en og det var nesten ingen forskjell :p Jeg sliter også med at jeg bare har en webcam recorder demo som bare lar meg ta opp 2 min. i gangen. Det begrenser litt... Må lete etter noe annet, men er grønn på data. Mye syting nå Men kommer flere videoer etterhvert ja;-)
    Hva bruker du når du spiller inn flere spor og sånt da?
    Vel, ser at du liker John Mayer (på youtube) så.. I don`trust myself in loving you er jo bra!
    Men, egentlig åpent for alt så lenge det ikke går så høyt! :)
    liker litt lave sanger!!!
    Ja, lyden ble veldig ullen :p Må skaffe meg en ekstern mic:) Å spille inn videoer er muligens avhengighetsdannende. He he he. Det blir liksom en opptreden og da motiverer det til å øve, hvilket er bra:) Miksing av flere lydspor er noe jeg ikke har vurdert i det hele tatt...ennå;-)
    Klart deeet!!! =)
    det hadde vært kjempe artig!
    jeg er ikke noe teknisk så vet ikke hvordan vi kunne fått ordnet det!
    Men hadde vært drit artig!!! :D hihihi!!!
    Takk skal du ha:)
    Som forklart i introduksjonen min så kom jeg for å stalke dere som allerede var her mtp å finne ukulelemiljøer i Norge ;-)
    Så et clip av deg på youtube forresten:) Walking on the moon. Skikkelig bra, selv om det var amputert! Har du spilt lenge?
    Joda, jeg spiller hver dag. Har en rimelig Morgan sopran med fin klang og litt småsure bånd, og en splitter ny Pono tenor (modell pts-ce) i heltre (magohny bunn og sarg, lokk av gran). Driver for øyeblikket og eksperimenterer for å finne ut hva slags strenger som gjør seg best på sistnevnte. På sopranen bruker jeg Aquilas (selvfølgelig...)

Hva med deg? Spiller du mye?
    Hvor i Norge skal du bo når du flytter hit igjen?
    Så det ved en tilfeldighet at du skulle det når jeg var innom SailQwest's profil ;)
    We're flying to Orlando Sept 23, leaving Oct 10. Are you going back to Norway permanently, or just to visit?

And how did you know Jasmine was a Norwegian Forest Cat?
    Hey There! We're going to be in Orlando for a couple of weeks this fall. Maybe we can get together and jam!
    Har så vidt hørt om Trondheim Ukuleleorkester, lurer på om ikke det var noen elever på musikklinja på Katedralskolen som siden har lagt opp det prosjektet. Ellers er Trondheims musikkscene både stor og variert, og det er nok mange gitarister som har en ukulele på si'. Har en følelse av at det er en del sånne rundt om i Norge? Hvordan er det der du kommer fra?
    Ja, jeg syntes det er kjempegøy, har spilt i et halvt år selv ;)
    Kjøpte min i Drammen :p
    Velkommen da :D
    Moro å se andre nordmenn her ja, har du spilt Ukulele lenge eller?
    Trives veldig godt på det forumet her, det er helt supert ;)
    Bare å spørre hvis det er noe :p
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…