Favorite Pokemon??

SeanKy671

New member
Joined
Jun 6, 2008
Messages
352
Points
0
Do YOU have a favorite pokemon character??
tell us what is is..

Nidoking all the way!! :D

hahaha

140px-034Nidoking.png
 
Last edited:

deach

New member
Joined
Apr 2, 2008
Messages
6,666
Points
0
The Iman I like

prcanada-iman.jpg


I wanna Poke Iman!









.
 
Last edited:

Aldrine Guerrero

Ukulele Underground Staff
Joined
Nov 26, 2007
Messages
1,522
Points
0
LOL@ other "pokemon"

I'll answer you seriously.
I like the not-widely-used pokemon such as Butterfree, Starmie, and Crobat.
But my new fave has got to be Glaceon

Glaceon_by_Zaikudo.png
 

Jimmy

New member
Joined
Feb 23, 2008
Messages
599
Points
0
We used to have this discussion on a regular basis. There was one rule though: You weren't allowed to say Psyduck because he is obviously the best pokemon evar.

pduck2.jpg
 

Poi Dog

New member
Joined
Mar 15, 2008
Messages
663
Points
0
Mine is ミロカロス (Milotic)! :D

miloticvx4.png


I've actually got quite a few of them and a whole bunch of Feebas' - I was breedin' to get a Shiny, which I finally got! WOOHOO!

Anyways - if anyone needs one - Japanese or American, lemme know. I've got plenty to spare. (Sorry, the Shiny Milotic is not up for trade, I've only got ONE!)
 
Last edited:

Jimmy

New member
Joined
Feb 23, 2008
Messages
599
Points
0
Mine is ミロカロス (Milotic)! :D

miloticvx4.png


I've actually got quite a few of them and a whole bunch of Feebas' - I was breedin' to get a Shiny, which I finally got! WOOHOO!

Anyways - if anyone needs one - Japanese or American, lemme know. I've got plenty to spare. (Sorry, the Shiny Milotic is not up for trade, I've only got ONE!)

Are Milotics those hilariously powerful water ones? I must start up my Pearl which I haven't touched in ages again - I'd quite like one.
 

Poi Dog

New member
Joined
Mar 15, 2008
Messages
663
Points
0
Are Milotics those hilariously powerful water ones? I must start up my Pearl which I haven't touched in ages again - I'd quite like one.

YUP - those are the ones! Just lemme know when you get yer Pearl back up to speed and PM me on AIM (UAL777Mech) - and we can trade. Just lemme know if you want a Feebas to evolve it to Milotic yourself, or a Milotic - American or Japanese, Male or Female and what nature. The Move set I can't do much about, but MOST of them already have the Egg Move Hypnosis and/or Mirror Coat.
 
Last edited:

Jimmy

New member
Joined
Feb 23, 2008
Messages
599
Points
0
I'm pretty sure you just destroyed my childhood with a single post there, Matt.
 

ukusaurus

New member
Joined
Feb 22, 2008
Messages
226
Points
0
My favorite has got to be Slowmander
 

Attachments

  • 1212975822204s.jpg
    1212975822204s.jpg
    3.3 KB · Views: 120

SeanKy671

New member
Joined
Jun 6, 2008
Messages
352
Points
0
pichu haha
the pokemon that hurts itself when using electric attacks??
have you played SSBM lately??

jk jk jk jk jk don't take that seriously
i don't wanna get thunderbolted anytime soon