Search:

Type: Posts; User: B.Uke

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    20
    Views
    1,986

    I agree- just ask them!

    I agree- just ask them!
  2. Replies
    8
    Views
    1,011

    Ive never seen it tbh haha :/ It's kinda hard...

    Ive never seen it tbh haha :/

    It's kinda hard to answer- and it depends on what Ukulele you play.

    For a Soprano, i'd hold it close to me, between my chest and my belly button.

    for bigger...
  3. Thread: Strumming

    by B.Uke
    Replies
    16
    Views
    1,338

    Have this: Learn to play Ukulele -Youtube...

    Have this:

    Learn to play Ukulele -Youtube

    Learn to play Ukulele Part 2 -Youtube

    this'll hopefully help you out
    :)
  4. Replies
    1
    Views
    252

    Kinda surrealistcally beautiful. Nice.

    Kinda surrealistcally beautiful.

    Nice.
  5. i'd have to say Piano ... please ... and how much...

    i'd have to say Piano ... please ... and how much is the P&P of this wish?
  6. I was thinking of entering, but then i saw THAT,...

    I was thinking of entering, but then i saw THAT, freaking awesome dude
  7. Replies
    8
    Views
    1,011

    Frequently Unasked Questions

    Hey Guys and Girls

    Ive been searching around the forums a bit and realised that UU doesnt have a place to ask the questions that may not be "Frequently asked" so to speak - questions like, for...
  8. Replies
    12
    Views
    1,175

    Wow MVOTF !!! thanks alot :)

    Wow MVOTF !!!

    thanks alot :)
  9. Replies
    12
    Views
    1,175

    Cheers people :) your sig haha :D

    Cheers people :)



    your sig haha :D
  10. Replies
    12
    Views
    1,175

    Thanks much guys :) We've both been playing a...

    Thanks much guys :)
    We've both been playing a little under a year now and we learn our songs by listening to the music and trying to work out where our fingers need to be to sound the same a jake -...
  11. Replies
    230
    Views
    29,184

    Mine and Daves Ukulele Medley :) ...

    Mine and Daves Ukulele Medley :)


    http://www.youtube.com/watch?v=n2pVr_0Ap_g
  12. Replies
    5
    Views
    1,546

    Wow :) you have a very soothing voice cute...

    Wow :)

    you have a very soothing voice

    cute ;)
  13. Replies
    61
    Views
    5,369

    hmm ... 27 feet ?

    hmm ... 27 feet ?
  14. Replies
    12
    Views
    1,175

    Jake Shimabukuro Medley

    Hey All :)

    Here's a Medley of Songs Jake's written/played that myself (Ben) and David (D.Uke) arranged

    Hope you like :)


    http://www.youtube.com/watch?v=n2pVr_0Ap_g
Results 1 to 14 of 14