Search:

Type: Posts; User: S11LKO

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    2
    Views
    44

    HaHa! Great fun mate! Gotta luv it! Thanks for...

    HaHa! Great fun mate! Gotta luv it! Thanks for putting that out! lol
  2. Replies
    5
    Views
    83

    Wonderful! I concur with RafterGirl's request...

    Wonderful! I concur with RafterGirl's request above. Thanks for letting us listen in on that one.
  3. Replies
    7
    Views
    84

    I always thought this was a happy tune whenever I...

    I always thought this was a happy tune whenever I heard it. I was swaying back and forth in my chair as I listened to this. I STILL think it's fun! Well done John.
  4. Songs from the Bathroom 6 of 7 - Streets of London

    I thought for the 6th one I'd have a go at this old classic. My breathing is bad today though so I have little control on my voice which is wavering a little, sorry...


    ...
  5. Thread: o sole mio

    by S11LKO
    Replies
    2
    Views
    48

    Nice bit of picking there Bob. I thought you were...

    Nice bit of picking there Bob. I thought you were gonna sing the original in Italian though. ;-)
  6. Replies
    5
    Views
    64

    Hahaha! Indeed my friend, indeed. x

    Hahaha! Indeed my friend, indeed. x
  7. How much fun and pride must it be to find others...

    How much fun and pride must it be to find others playing a piece YOU originated? Wow! That will NEVER happen to me, but it must be great!
    Congratulations Peter.
  8. Ditto! But it's great that we get to hear it...

    Ditto! But it's great that we get to hear it again here! Well done young Brenda.
  9. Replies
    5
    Views
    64

    Gotta love a bit of TP. Your usual great job...

    Gotta love a bit of TP.
    Your usual great job John.
    P.S. *I've* learned a lot from John's (keonepax's) videos too.
    I've learned I'm nowhere near as talented or as clever as him! lol
    And on THAT...
  10. Replies
    23
    Views
    216

    Hey! We can form a 63 club!! lol Belated happy...

    Hey! We can form a 63 club!! lol
    Belated happy birthday wishes matey. X
  11. Replies
    23
    Views
    216

    Thanks John. I'm feeling older already. lol

    Thanks John. I'm feeling older already. lol
  12. Replies
    23
    Views
    216

    Thank you for the wishes my friend.

    Thank you for the wishes my friend.
  13. Replies
    3
    Views
    96

    That was pretty cool Peter. Congratulations to...

    That was pretty cool Peter. Congratulations to all involved.
  14. Replies
    6
    Views
    105

    Another song I haven’t heard for YONKS, John....

    Another song I haven’t heard for YONKS, John. Reminds me how old I’m getting. lol
    Your usual wonderful playing and vocals mate. Congrats.
  15. Replies
    6
    Views
    115

    Twas a lovely rendition indeed. We need more like...

    Twas a lovely rendition indeed. We need more like that so get filming! ;-)
    Seriously, thanks for sharing that with us - lovely job.
  16. Replies
    23
    Views
    216

    Haha! It would if you were trying to teach me...

    Haha! It would if you were trying to teach me mate. I'm as dense as two thick planks!!
    I'll just enjoy watching and listening to YOUR efforts instead. X
  17. Replies
    2
    Views
    57

    I love your use of those particular chord...

    I love your use of those particular chord transitions matey, but I'm afraid I spoiled it a little for you by just HAVING to sing along to this great old song! lol
    Well done, and thanks for sharing.
  18. Replies
    3
    Views
    95

    All I can say is, judging by this video, you've...

    All I can say is, judging by this video, you've been away far to long buddy!
    Great all round. Well done.
  19. Thread: La Di Doh

    by S11LKO
    Replies
    4
    Views
    64

    Wow! I love this one Brian. Another song I'd...

    Wow! I love this one Brian. Another song I'd never heard before. I am not as knowledgable of different genres of music as I'd first thought!! In fact, I'm fast realising I know NOTHING!! lol
    Great...
  20. Replies
    23
    Views
    216

    I agree. Come on John. Share how you created that...

    I agree. Come on John. Share how you created that video. Start a 'How I did it thread...' thread in the appropriate section buddy. WE all need to learn from your expertise. I, for one, would love to...
  21. Replies
    23
    Views
    216

    HaHaHaHa! Used to be my favourite aftershave as a...

    HaHaHaHa! Used to be my favourite aftershave as a teen Bill, before 'BRUT' took it's place! lol
  22. Replies
    23
    Views
    216

    HaHa! I think so Joseph!

    HaHa! I think so Joseph!
  23. Thread: Uka-Palooza!

    by S11LKO
    Replies
    7
    Views
    1,031

    Just seen this thread after all this time, and I...

    Just seen this thread after all this time, and I would've love to attend the next one. Sadly however, at 4,500 miles away, I don't think my bus ticket would cover me for the journey! lol
    Seriously,...
  24. Replies
    23
    Views
    216

    I'm not far behind you matey. I turn 63 on 4th...

    I'm not far behind you matey. I turn 63 on 4th Oct, so we'll have to duet on that 'When I'm 64' sing! lol
    The fact that you didn't know 'Stop!' just underlines how much work you put into creating...
  25. Replies
    23
    Views
    216

    John, she’ll be turning cartwheels mate!! Thank...

    John, she’ll be turning cartwheels mate!! Thank you soooooo much, she’ll love it!!!! A great job my friend - on creating the video as well...I sure wish *I* could understand how to do that!!
    I have...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4