Search:

Type: Posts; User: Foo

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Thread: Help please!

    by Foo
    Replies
    4
    Views
    532

    2 strips of double sided tape did the trick!...

    2 strips of double sided tape did the trick! Cheers fellas!
  2. Thread: Help please!

    by Foo
    Replies
    4
    Views
    532

    Help please!

    Hey Fellow UUers , Recently with my new Lanikai Zebrawood ukulele i have encountered a problem.

    The lead that is attached to the mic that leads to the input has unstuck itself from the inside of...
  3. Thread: Ibanez vs lanikai

    by Foo
    Replies
    9
    Views
    3,121

    Lanikai , I have an ibanez soprano and a lanikai...

    Lanikai , I have an ibanez soprano and a lanikai tenor. The lanikai is a better make , lighter , sounds great and looks fantastic.

    My lanikai is also $200 more expensive though keen in mind lol
  4. Phosphur Bronze Elixirs, my favorite guitar...

    Phosphur Bronze Elixirs, my favorite guitar strings! They last ALOT longer then other strings for me and until u hear a fresh set of them on a guitar you're missing out!!!
  5. Replies
    46
    Views
    5,228

    Poll: I don't use picks for ukulele , or guitar.. Thumb...

    I don't use picks for ukulele , or guitar.. Thumb picks on the odd occasion but i find it much easier without picks if i'm finger picking/strumming
  6. Replies
    1
    Views
    383

    Nobody knows? :( Spewin!! haha

    Nobody knows? :( Spewin!! haha
  7. Replies
    1
    Views
    383

    Smells like teen spirit

    Hey i know the like 80% of this song but i want to learn the melody/solo part the electric guitar plays.


    If you're not sure what i mean have a look at this: at 4:25....
  8. Replies
    7
    Views
    1,711

    Got it today , it is brilliant. Alot lighter then...

    Got it today , it is brilliant. Alot lighter then i thought it would of been and it sounds great!!
  9. Replies
    25
    Views
    1,813

    cheers bro , yeh i noticed that to

    cheers bro , yeh i noticed that to
  10. Replies
    25
    Views
    1,813

    Omg nope! 9 days till it HAS to come , arghhh l0l

    Omg nope! 9 days till it HAS to come , arghhh l0l
  11. Replies
    25
    Views
    1,813

    That ebay page , wisconsin. $50 cheaper then...

    That ebay page , wisconsin. $50 cheaper then where i was gonna buy from
  12. Replies
    25
    Views
    1,813

    http://cgi.ebay.com.au/NEW-Lanikai-A-E-Zebrawood-T...

    http://cgi.ebay.com.au/NEW-Lanikai-A-E-Zebrawood-Tenor-Ukulele-CASE-SZW-TCA-/370427293102?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item563f2fedae


    :D
  13. Replies
    25
    Views
    1,813

    :P my dad payed for my ukulele for my 18th...

    :P my dad payed for my ukulele for my 18th birthday as a surprise, CHEERING! :D
  14. Replies
    7
    Views
    810

    Thanks for the replies , Yeah too right chris! my...

    Thanks for the replies , Yeah too right chris! my guitar strings are $35 ea so i was expecting something around 30 atleast but 10 bucks is pretty good haha
  15. Replies
    7
    Views
    810

    Best strings for a ukulele?

    Are they Aquilas or are they the best value? I'm looking on ebay and they are $5-10 per set.... thats really cheap!
  16. Replies
    10
    Views
    1,244

    Awww alright :P Thanks for the answer. Was...

    Awww alright :P Thanks for the answer.


    Was hoping they suited certain styles , I've seen classical guitars strung like the 2nd bridge and maybe thought they suit finger picking more or something...
  17. Replies
    10
    Views
    1,244

    Curiousity Questions.

    Hey again guys(probs sick of me posting in buying tips by now haha)

    I bought a Zebrawood Acoustic / Electric Lanikai Uke yesterday and i'm looking forward to getting it.

    But after looking on...
  18. Replies
    4
    Views
    5,689

    The key to learning an instrument is practice ,...

    The key to learning an instrument is practice , Find a song that you really like and practice it over and over again. This will help you with chords and changing them faster, Easiest way to practice...
  19. Thread: String Help...

    by Foo
    Replies
    15
    Views
    1,112

    Thanks for this , i'll try it out when i get my...

    Thanks for this , i'll try it out when i get my new Uke!
  20. Replies
    7
    Views
    1,711

    Haha yeah , Well i figured why spend 200(250 with...

    Haha yeah , Well i figured why spend 200(250 with shipping) When i can go that little extra and get something unique that will turn heads. I am about to pay for it so i should get it in approx a week...
  21. Replies
    7
    Views
    1,711

    Sorry i can't be of any assistance..... Yet , But...

    Sorry i can't be of any assistance..... Yet , But i'm currently talking to a dealer on ebay (he is taking FOREVER) to reply but our timezones are so very different. Once i get mine i will let you...
  22. Replies
    25
    Views
    1,813

    I Have spoken to Mim about that uke , he was...

    I Have spoken to Mim about that uke , he was INSANELY helpful and if i could vouch for him i would. But i found a better deal which was about $50 cheaper then Mim's that was a one off on ebay
  23. Replies
    25
    Views
    1,813

    Cheers for the replies but i've decided on the...

    Cheers for the replies but i've decided on the Zebrawood Lanakai , It's just way to beautiful for my liking and i need one. Will try to cifer through the best deals and see how cheap i can get it !...
  24. Replies
    25
    Views
    1,813

    Exactly what i needed to hear , cheers mate , i...

    Exactly what i needed to hear , cheers mate , i will defz steer clear of mahalo. It looked flash but the reviews it has on the internet says its pretty shit haha :/. And thanks for the link , i will...
  25. Replies
    25
    Views
    1,813

    I had a look , no acoustic/electrics on his ebay...

    I had a look , no acoustic/electrics on his ebay :/


    How about this ukulele?...
Results 1 to 25 of 32
Page 1 of 2 1 2