Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13

Thread: Holy Crap! We're on Viddler Spotlight!

  1. #1
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Kauai HI
    Posts
    2,372

    Default Holy Crap! We're on Viddler Spotlight!

    Holy crap guys. We just got featured on the front page of viddler.com and on their spotlight blog!

    Check it out!

    http://blog.viddler.com/cdevroe/ukulele-lessons/

  2. #2
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    San Diego, CA
    Posts
    383

  3. #3
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    774

    Default

    nice! more exposure for us haha. shows how great the content here at UU is.

  4. #4
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Mainland
    Posts
    155

    Cool

    ha ha very nice

  5. #5
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    San Diseasey
    Posts
    2,254

    Default

    so anybody notice if the member count jumped up since this happened?

  6. #6
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Kauai HI
    Posts
    2,372

    Default

    Quote Originally Posted by NukeDOC View Post
    so anybody notice if the member count jumped up since this happened?
    Nah not really. it was really cool of them to feature us though.

  7. #7
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Mukilteo,WA
    Posts
    293

    Default

    wewt. glad to see some of the UU love bein spread around. i gues si'll go a viddler account now. haha

  8. #8
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    774

    Default

    Quote Originally Posted by Terrell View Post
    wewt. glad to see some of the UU love bein spread around. i gues si'll go a viddler account now. haha
    good idea, i think ill go make one too lol

  9. #9
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Rancho Santa Margarita
    Posts
    244

    Default

    coool. As weird as it sounds though, I kinda like it with less people, we recognize each other and it's not just a bunch of random people making posts. I have an account in naruto manga returns and there's a LOT of members where people just make massive posts and you can't really read the entire thread.
    My friend says the ukulele is like the banjo... wtf? hahaha


  10. #10
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Australia, Sydney to Newcastle
    Posts
    5,508

    Default

    very nice!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •